Isten sms üzenetei

  • Kérlek ne igyál, ha vezetsz ! – Még nem vagy felkészülve arra, hogy engem láss.
  • El tudnád képzelni mennyibe kerülne a levegő, ha más valaki szolgáltatná ?
  • Mit kellene tennem, hogy felkeltsem a figyelmedet ? Adjak fel újsághirdetést ?
  • Földi emberek, ne bánjatok úgy velem mint egy marslakóval!
  • Ha elszalasztottad a hajnalt, nem baj, majd csinálok neked újat!
  • Hogyne lehetnél szuperman? Emlékszem, hogy tökéletesre alkottalak!
  • Ha azt gondolod, hogy Gioconda bámulatos, látnod kell az én mesterdarabomat…a tükrödben
  • Ne feledd az esernyődet. Nekem öntöznöm kell néha a növényeket is.
  • Véleményem szerint Te vagy a legszebb teremtménye a Földnek 🙂 Ok, kicsit elfogult vagyok.
  • Várlak az én házamba :-), vasárnap a meccs előtt…
  • Ja, és hozd el a gyermekeket is.
  • Melyik részét nem érted annak, hogy “Ne…”?
  • Beszélnünk kell egymással!
  • Szeretem az esküvőket, hívj meg a tiédre!
  • Ezt a “Szeresd felebarátodat…” komolyan gondoltam.
  • Én szeretlek téged, és…téged, és téged!
  • Megtaláltad az utad…elviszel magaddal ?
  • Kövess engem! Bízz bennem! Ne hagyj el engem!
  • Olvastad már az én bestselleremet? Komoly kihívás! ….és ha akarod tudni, hogy Isten mit akar mondani, olvasd a Bibliát!
  • Örömmel viszem a keresztedet. Gyere!
  • Sehol sem vagy egyedül, itt vagyok neked.
  • Add magad a kezembe és figyelj!

Nyugodtan leirhatod véleményedet!